du är fri.




segare dag får man leta efter. tränade imorse iallafall, plus i kanten! sen degat. varit instängd i lägenheten med en som är dunderförkyld och en som ligger i feber. jag har klarat mig, peppar peppar.
inväntar nu jossan för skoprovning. imorgon ska jag lägga upp balklänningen sen ska den bara sys innan den blir min!

hittade en gammal mp3 idag. slängde i ett batteri och lyssnade, minnen. bra smak.



där står livet i farstun så nära inpå,
men de är nåt som gnager ändå.
de kallas tvivel de där som stör.
de kallas för en klump i magen
och ett konstigt humör. och jag ser
hur du tänker på nåt, hur du 
längtar dig bort som en fågel i bur.
en obehaglig distans, en konstig
känsla nånstans, de känns
tomt - eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0